Monday 29 June 2015

Rahsia Cergas 'macam orang tak puasa'. Bagaimana?

Layu... Letih... Lesu... Tak larat... Mengantuk... Tak boleh bukak mata... Badan lemah... Dahaga... Panas terik...

Itu hakikat yang ramai rasai apabila berpuasa di bulan Ramadhan. Saya sendiri pun ada masalah macam tu. hehe. Tapi orang kata, itu semua dugaan bulan Ramadhan yang harus kita tempuh dan kita 'lawan'. Tapi macam mana nak lawan? Badan saya tak larat!!! Mungkin itu jawapan anda bagi untuk persoalan saya. Nah, saya ada jawapan yang dapat membantu menyelesaikan masalah anda.

Nak cerita sikit, kelmarin saya rasa badan sangat-sangat lesu dan mata mengantuk. Sampaikan saya tak dapat concentrate langsung semasa buat kerja di ofis. Duduk je depan laptop tu, mata saya nak tertutup. Saya cuba bangun, berjalan-jalan ke tempat kawan-kawan. Kemudian sambung duduk di tempat untuk buat kerja. Tak sampai 5 minit, mata tertutup balik. MasyaAllah... Lesu sungguh saya rasa. Dah pergi cuci muka di toilet pun, masih mengantuk lagi. Tak boleh jadi ni!!! 


Mengantuknya!!!! -gambar hiasan
Lebih kurang macam ni lah rupa saya ketika mengantuk kat ofis =( - gambar hiasan


Esoknya (semalam) lepas bersahur, cepat-cepat bancuh saya secawan CINCH TEA panas. Dah habis minum CINCH TEAsaya bancuh pula air kosong dengan PERFORMANCE DRINK. Sempat la habiskan 2 gelas air kosong + PERFORMANCE DRINK tu. Harapan saya agar saya tak mengantuk lagi sepanjang hari. Alhamdulillah, dengan izin Allah dan dengan bantuan CINCH TEA & PERFORMANCE DRINK, saya tak mengantuk langsung di ofis. Malah lepas balik dari ofis pun, saya boleh bersolat dan sambung buat kerja Shaklee saya tanpa rasa letih. Subhanallah, magik betul. Alhamdulillah Allah dah pertemukan saya dengan solusi masalah kelesuan saya. 

Macam mana CINCH TEA & PERFORMANCE DRINK dapat selesaikan masalah lesu saya?

- CINCH TEA dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan memberikan rasa segar dan nyaman. 

- CINCH TEA dapat meningkat metabolisme badan. 

- PERFORMANCE DRINK dapat mengekalkan kadar hidrasi dalam badan. Apabila badan kita cukup air dan cukup terhidrat, secara semulajadi kita akan rasa segar. Tidaklah letih je :)

Cinch Tea

Performance Drink

Betullah, kalau kita minta yang baik-baik dengan Allah, mesti Allah akan bagi. Saya berdoa agar saya tak letih lagi supaya saya dapat beramal dan menjalani urusan seharian dengan baik. Allah perkenankan dengan cara usaha saya minum CINCH TEA & PERFORMANCE DRINK. Alhamdulillah.

Haa anda di luar sana terutama ibu-ibu yang sibuk menguruskan anak dan rumahtangga, jangan berdiam diri saja kalau badan lesu & letih. Kenalah usaha cari jalan penyelesaiannya ye. Hubungi saya jika berminat untuk mencuba CINCH TEA & PERFORMANCE DRINK. Psssst, Cinch tea ni boleh bakar lemak juga tau. Jadi akan ada effect slimming :) Tak nak ke ramping di hari raya nanti??? 

Jom hubungi saya sekarang!!!

Kami adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE. Penghantaran di sekitar Klang dan Shah Alam. Penghantaran melalui pos ke seluruh Malaysia.


Hubungi kami : 012-2337598 (Mama Olin)

SID : 894408


Follow kami di FB & Instagram

Instagram : Mama_Olin


No comments:

Post a Comment