Tuesday 4 April 2017

Pengedar Shaklee Klang, Bukit Raja, Setia Alam dan sekitarnya

Assalamualaikum. Hai semua pengamal setia Shaklee yang kusayangi :) Apa khabar anda semua? 

Eh, ada yang masih tercari-cari kat mana nak dapatkan produk
Shaklee? Atau baru nak cuba produk
Shaklee dan perlukan khidmat nasihat yang terbaik? Ooo ada juga yang berminat nak jenguk dan cuba peluang berniaga dengan Shaklee?

Kalau anda berada di sekitar Klang, Bandar Bukit Raja, Bandar Bukit Tinggi, Setia Alam dan Shah Alam sekitar seksyen 7, jangan malu, jangan segan untuk contact saya melalui whatsap/sms.  Boleh panggil saya Mama Olin je:) 



Untuk anda yang berada di luar dari kawasan yang saya sebutkan di atas, jangan risau. Saya tetap akan memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda. Tapi janganlah minta saya COD di Johor pula ye. Hehe, GDex dan Pos Laju kan ada. Lagipun Shaklee memang tekenal dengan kepantasan dalam memproses order anda. Kalau order hari ni sebelum jam 3 petang, order akan diproses pada hari yang sama dan akan dipos keesokkan harinya. Jadi anda akan dapat barang selewat-lewatnya dalam masa 2 hari. Berita baik, ramai customer saya dapat barang mereka sehari selepas mereka order. Pantas kan Shaklee?

Haaa, jom jom cepat contact Mama Olin di nombor di bawah


Ingat Shaklee, ingat Mama Olin

2 comments:

  1. Terbaik lah mama olin. Untung sangat orang2 sekitar klang, bandar bukit raja, bandar bukit tinggi dan kawasan sekitarnya boleh terus kontek mama olin. Servis cepat pantas!

    ReplyDelete
  2. alolo...comel je mama olin..paling penting service terbaik...iloveshaklee..

    ReplyDelete